Blog

Cum să alegi cadoul promoțional potrivit

Cum să alegi cadoul promoțional potrivit sau cadoul de afaceri este o întrebare la care nu este simplu de răspuns, dar cu siguranță vă putem ușura procesul prin câteva linii directoare și pași pe care trebuie să îi urmați.

1. Scopul cadoului promoțional

Căutați un cadou promoțional pentru o campanie, un giveaway într-un centru comercial, un articol promoțional pentru branduire în masă, un cadou pentru clienți sau un cadou de afaceri, baza alegerii este eliminarea a 80% din cadourile promoționale care nu satisfac nevoile dumneavoastră.

Dacă este vorba despre un public mai mare, alegeți cu siguranță unul care se va evidenția prin unicitate. Dacă oferiți cadouri partenerilor de afaceri, gândiți-vă la ce știți despre ei, cu ce se ocupă, ce le place, astfel încât darul dumneavoastră să fie un semn de respect.

Dacă dăruiți în cadrul unor campanii promoționale, alegeți un cadou care va stârni dorința clienților de a se identifica cu brandul.

2. Prețul

Deși nu ne place să discutăm despre prețuri, acesta este de obicei factorul decisiv în alegerea unui cadou promoțional. Care este prețul unitar, ce discount obțineți la ce cantitate? Cu cât definiți mai repede limita superioară pe care o puteți aloca, sunteți mai aproape de alegere, pentru a evita situațiile neplăcute în care ceea ce vă place nu se încadrează în bugetul dumneavoastră.

3. Valoarea de utilizare a cadoului de afaceri

Când alegeți un cadou, întrebați-vă ‘Mi-ar plăcea să primesc acest cadou?’. Puțini sunt cei care se vor mulțumi cu orice dar și există riscul ca darul să fie aruncat într-un colț întunecat. Este important să stabiliți dacă doriți ca darul promoțional să fie folosit zilnic, ocazional sau doar în situații speciale. De asemenea, este crucial cât de mult va impresiona darul pe cel care îl primește.

Uneori, povestea din jurul cadoului (ambalajul, cartonașul de mulțumire, învelișul special) este mai importantă decât cadoul în sine. Pentru a putea evalua valoarea de utilizare, segmentați cadourile în cele pentru casă și gătit, gadgeturi tehnologice, cadouri pentru activități sportive, cadouri pentru copii…

4. Cadoul promoțional se potrivește cu brandul

Alegeți un cadou promoțional de care să fiți mândru când îl oferiți. Nu puneți logoul dumneavoastră pe produse de calitate scăzută, deoarece calitatea companiei este asociată cu cadoul de afaceri. Dacă vă ocupați de produse pentru femei, oferiți-le ceva care le va ușura viața de zi cu zi, de exemplu, un set practic de pile de unghii sau ceva similar.

5. Care sunt posibilitățile de branduire a cadoului promoțional

Fiecare cadou promoțional poate fi branduit în diferite moduri. Fiți discreți cu logo-urile și mesajele dacă doriți ca darul dumneavoastră să fie cu adevărat utilizat. Alegeți tehnica care va asigura durabilitatea logo-ului, fără a compromite utilizarea produsului. Dacă este posibil, creați un ambalaj special pentru cadourile dumneavoastră, chiar dacă este mai costisitor, face o mare diferență.

6. Trăiți experiența de a dărui ca pe o distracție

Bucurați-vă de alegerea pentru partenerii sau clienții dumneavoastră. Este greu să alocați timp din activitatea zilnică și să vă dedicați unei activități care nu aduce profit direct. Dacă nu faceți acest lucru personal, dați sarcina cuiva care se va implica cu adevărat, nu doar să o facă de formă, deoarece veți fi cu siguranță răsplătiți – prin mulțumiri, laude și amintiri din partea celor care au primit cadoul.